Badade idag/igår

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Ja nu säger man ju egentligen igår men eftersom att jag ej sovit än så räknas det som idag för mig!
Men ja, jag Niklas, Lisa, Johanna och lilla Akheyla åkte och bada och lilla tösen tyckte det var jätte kul!
Sen har det inte hänt så mycket förutom att hon fick massvis med sand i pälsen som jag fick ett helvete med när jag kom hem! Haha ,tog lite tid att få bort det så att säga ^^ Men men, hon har nu duschat idag eller ja, igår nu då och samt blivit borstad mycket! (:

Älskade tösens nos var offret för all sand. Hehe, ja man fick ju torka av sand från nosen ett ex antal gånger ^^


Min Underbara tös som är lös, hon var så duktig så! Fanns barn och vuxna där men dem kanske hon kolla på lite men hon gick aldrig fram eller något. Följde efter mig vilket hon är så duktig på min lilla tös <3





Sedan somnade hon medans vi låg i solen och stekte!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!