Hemma hos mamma i Lidköping...

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Med Niklas, Lisa och lilla Akheyla är också med! Sen är ju då en efterlängtad katt här vid namn Lisa som jag kelat med så jävla mycket nu, chicco är också här och hastern/mamma så! (: Varmt och gött är det ute så ja, vad ska man hitta på idag? Det var snack om skara sommarland men det blir nog inte av nu tyvärr... Det går förresten bättre än jag trodde ed Akheyla och Lisa. Akheyla är nyfiken som satan på katten men hon gömmer sig inte vilket är bra, dock fräser hon men så är det ju alltid frå början! (: Ja det var väl det enda jag ville ha sagt! NI får ha det så bra! (:





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!