Jag har världens dummaste granne

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Hejsan folket! Förut idag då jag gick ut och rökte så kom grannen ut och började säga till mig: - Ska du inte göra något åt det där och då sa jag, vadå? Och sen kom det fram att JAG tydligen hade varit där med min hund i hans rabbater och förstört (Vilket inte är jag). Jag fortsatte ju säga att det inte var jag och då gjorde han personangrepp mot mig genom att säga argt, du kan ju inte ens ta hand om dig själv, då sa jag, och vem fan har sagt det då? Sen börjar han säga att jag inte kan någonting om hundar ;S Alltså, där vi bor finns det jätte många hundar, kan ha varit vilken hund som helst, för det var ju inte jag ;S Jag ringde matte och dem kom upp och kollade avtrycken i rabbaterna(jorden) och då såg man att det var en större och tyngre hund som gått där ;S Juste, han hota också med att han skulle ringa förbo och även kolla mina skor ;S Helt sjuk är han..

Ni förstår, den här grannen är en såkallad alkoholist och ja, vi anar att han är pedofil med då han kan med att kommentera väldigt konstiga saker om min lillasysters kompis bröst mm.. Han är HELT STÖRD!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!