Piercade mig själv ganska nyligen och....

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Gjorde en såkallad ''Smile piercing''. Gjorde en likadan en gång när jag var yngre men råkade ta ut nålen direkt och då kom inte piercingen in... Ne, nu får man ha säkerhetsnålen i några dagar sen ska det nog gå att byta utan några problem! - Att ta smile piercing är den piercingen jag tycker gör minst ont att ta. Det känns verkligen INGENTING men kan vara ganska svårt att få det rätt om man ej har rätt verktyg. Sen känns det knappt i läppen, men det brukar ändå kännas lite precis i början av skinnet, sen släpper känslan, men att göra smile piercing känns absolut ingenting. Jag lovar! Ja, det var väl det enda jag ville få sagt haha!

Har egentligen mer saker att skriva om men ska gå och lägga mig nu så uppdaterar det imorn!
Godnatt folket!


Här får ni då se ett exempel där jag tog ifall ni inte vet vart smile piercingen sitter! =)


Passar la även på att lägga ut den här sjukt söta bilden på Akheyla<3
-Giz gjorde lite text och så på den!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!