Vi var ute och badade idag minsann! :3

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Hejsan folket! Nu har man då badat ca 3 gånger i år. Två i finnsjön och en gång i Lidköping denna helgen som var! Men idag iaf så var det bad i Finnsjön med Gisela, Mattias och lilla Akheyla! Vilket var roligt. Akheyla tycker det är kul med vatten men hon tyckte det var lite kallt så hon visste inte riktigt hur hon skulle göra! Haha :) Allt slutade iaf med att hon var en smutsgris då hon började leka med sanden! ^^



Lilla sötnosen fick seprationsångest ^^ Stackarn.. Hon ville inte att jag skulle försvinna ^^



Matte på bild som dricker ''vatten''. HAHA! Han får inte längre dricka cola, nananananana! ;)


Här var vi påväg in till vattnet! (:



Kolla kolla! Sanden har till och med fastnat på mig?!?!? - Mina fötter då alltså ^^


Akheyla säger: - Det är så himla roligt att smutsa ner mig, för då får mamma det tuffa jobbet sen ^^


Älskar dig så gumman <3


Det är alltid kul att få gå löst för då får jag busa hur mycket jag vill! ^^



En blöt Akheyla ^^


I väntan på Akheyla


Hon kom aldrig så jag började gå emot henne och försökte få henne att busa med mig...->


Resultatet ser ni på bilden ^^


Nu var det slut badat och dags för en liten vilo pause! ^^


Men oj vilket lortgris jag blev, så mamma fick duscha av mig all smuts när jag kom hem! ^^






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!