Whats happening....

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Mitt Hjärta skriker, ge en sista chans.
Mitt förnuft ropar let it go.
Alla dessa månaderna, var gjord på lögner.
Men jag vill inte att det skall ta slut.
Jag hade bestämt mig för att följa mitt förnuft, men hjärtat försöker överväga saken..
Jag vill inte svika min familj, och jag vill egentligen inte heller svika mitt hjärta...
Jag älskar dig, jag älskar dem.
Om man bara kunde få en önskan, som skulle önska att detta aldrig hänt ..





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!