ALDRIG MER

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Aldrig mer ska jag lita
Aldrig mer ska jag lyssna
Aldrig mer ska jag försöka
Aldrig mer ska jag öppna mitt hjärta
Aldrig mer ska jag åter älska

För det är jag inte värd!
Det finns inget som kallas ''gott'' då det bara finns ont.
Ondskan som vill fördärva och förstöra.
Allt i min väg.
Aldrig ska jag få bli älskad, aldrig mer kommer jag att älska.
Jag ger nu upp mitt sökande efter den sanna kärleken, då jag bara blir sviken gång på gång.
Adjö / Flickan som aldrig får vara lycklig





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!