Dag 04-05

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Skulle igentligen gjort dag 04 igår men igår åt jag barnmat på burk, i smakerna spagetti och köttfärssås och en med smakerna potatis med lax och örter. Sen käkade jag även som en bonus som (godis) med smakerna banan och mango!



Dag 05 – Om de bloggar jag läser
Jag läser faktiskt inga speciella bloggar. Är la inte direkt den typen som gillar att läsa andras, isåfall måste dem vara väldigt intressanta kan jag säga dig! Så ja, finns inget att tilläga här faktiskt...





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!