Dag 11/12/13/14/15/16/17/18

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Dag 11 – Detta hade jag på mig idag
Uhm, jag är ledsen men jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag hade på mig den dagen x)

Dag 12 – En bild på mig från förra året och en från idag
Då                                                                         NU

Dag 13 – Den här veckan
Har det inte hänt så värst mycket, förutom att jag har fyllt år och sen shoppat ganska mycket kläder, och även nyligen då köpt ett Y sele till Akheyla, men det var för stort så ska in till stan imorn och byta mot ett mindre! Sen har jag vart hundvakt åt min andre hund Chicco som vart här i över en vecka nu! <3

Dag 14 – Dessa människor undviker jag
Ja du, det finns många man undviker, men det är väl då mest folk som är höga, för fulla (Alkoholister) mm... Dumma människor så att säga!

Dag 15 – Mina drömmar
Mina drömmar är tyvärr bara mörka och ja, mardrömmar så det är inte ens något man vill skriva om här!

Dag 16 – Min älsklingsmat
Jag har inte någon direkt älsklingsmat men , ye, tacos säger man ju aldrig nej till =)

Dag 17 – Mitt favoritminne
Jag har massvis!

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Det var när man var liten då allt verkligen var så spännande!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!