Försöker beställa id bricka till Akheyla...

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Men nej nej, det ska självklart gå åt helvete! Jag är ensam i lägenheten så jag kan inte be om pappas hjälp, plus han sover nu ändå så..

Har kollat på alla möjliga sidor då jag sett jätte fina, men när jag ska beställa dem så antingen tar dem bara kort, vilket jag inte tänker göra eller så kommer det en text. - Du måste vara över 18 år för att beställa din order?!?!?!

Hallå eller?? Jag är 17 år gammal, har egna pengar, så vart fan sitter problemet???

Jaja, det enda jag får göra helt enkelt är att vänta tills imorn, är ändå trött som satan nu så får la helt enkelt gå och lägga mig och vänta! Men jag har iaf bestämt mig för vilken jag ska ha, en enkel men söt!

Hittade en annan jag egentligen ville ha som var i stål och hade rosa små pärlor på sig, den var gudomligt fin men det var knep med hur man skulle skriva texten som skulle vara på brickan, så ja, jag vågade helt enkelt inte chansa.

Jaja, mer om detta när det är gjort. Nu ska jag gå och lägga mig, så ni får ha det så bra folket! (:





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!