GAASH - Det svider!?!?!?!

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Har ju tagit i större spiraler, dem är 6 mm och innan hade jag ca 4 mm. Så jag har bara tryckt in dem och nu dagen efter känns det lite kan man la säga, den ena är inte helt klar töjd än för spiralen, men det håller på för fullt! (:



Hade halvt bestämt mig för att bara ha 6 mm i fortsättningen och inte göra dem ännu större! Men jag börjar bli lite kluven då jag bara vill mer och mer. Haha, om jag fortsätter så här blir inte min familj så glad på mig, eftersom att dem tycker det är fult det jag redan har nu och att jag sagt att jag kommer stanna med 6 mm men haha, vi får se i framtiden vad som händer! ;) haha





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!