Jag vill inte

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Snälla, ge mig en önskan, att allt det här inte skulle hänt.. Spola tillbaka tiden så jag kan se till att det aldrig skulle hända... Jag älskar dig så oerhört mycket och vill inte förlora dig, du var min själ du var mitt allt.. Men jag måste följa mitt förnuft i denna situationen... Ge mig styrkan att klara vägen ensam, ge mig styrkan att kunna stå på mina egna ben och glömma den jag älskar... Om man bara kunde få en önskan.. Så hade min önskan vart att detta aldrig skulle ha hänt... Jag älskar dig så och mina tankar går fram och tillbaka, jag har bestämt vilket väg jag skall gå, men ibland försöker jag överväga mitt beslut... :'( Jag älskar dig så..... </3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!