Ny blogg. Besök gärna min förra blogg ifall att

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Hejsan folket! Jag har nu gjort en ny blogg men ni kan fortfarande kika på min förra genom att klicka HÄR


Nicole Grazla

Hejsan Nathalie. Jag tycker precis som dom flesta andra tycker att du ska hålla ditt liv, dina hemligheter och dina problem för dig själv. Inte skriva ut dom på din blogg, fb, bdb eller någon annanstans på nätet. Du förstör för dig själv då bara. Du lixom skryter ut om dina problem, du kommer ångra det när du blir äldre..

2011-05-17 | 21:46:55 |
Nathalie Lönn

Hej. Du kommer antagligen inte se denna kommentaren men jag har faktiskt slutat att skriva ut om mitt liv. Och jag skröt aldrig om hur jag mådde, jag sökte bara hjälp och märkte själv att det bara blev värre för min del när jag skrev ut så mycket. Den gamla bloggen jag skrev om här är min dagliga blogg som jag började använda när jag slutade att skriva om mitt liv! Ville bara säga det ! (:

2011-05-18 | 00:59:46 | http://caqtainmorganlonnie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!