Om man bara hade pengar...

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Så hade man skämt bort tösen så oerhört mycket! Men just nu har jag inte så mycket pengar kvar då jag lyckades slösa lite av dem på töjningar, kläder mm... haha! Men snart kommer det pengar igen så det är ändå lugnt!
Har kollat runt lite i online shoperna och ja, man hittar ju alltid så spännande saker!


















Snart så! (: Har råd till att köpa det selet, men då hade jag tänkt storleken 60 och det står att den är juster bar, men då vet jag inte riktigt hur dem menar, att den som max kan bli i storleken 60 cm, eller om den kan som minst bli i storleken 60.. Finns sjukt mycket större/mindre storlekar med, men jag vet ju inte hur dem menar... tyvärr.. Annars hade jag redan beställt den! (:

Ni finner bland annat dem här sakerna och mycket mer genom att klicka HÄR'





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!