Party igår

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)
Igår gick man på fest (Vilket jag ej gör ofta nu för tiden), men festen var skön och rolig! Och personerna var härliga!
Tack Mikael Gren för att jag och mina kompisar fick vara med på din fest! :D:D





Sry för mycket bilder och lite beskrivning, men orkar inte skriva riktigt mer om festen, förutom att den var hel skön! :D Med sköna personer! :D


LADY UMBRELLA

Sv: härligt!

Det är bara bra med mig, galet mycket i plugget bara



Vad gör du då? :)

2011-05-23 | 00:31:21 | http://ladyumbrella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!