Shoppat

widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

Idag har jag varit med Gizmo hela dagen och shoppat kläder! =) Jag köpte iaf en Jumpsuit eller vad dem nu heter, den är lite för stor men den är as skön att ha på sig. Inte så direkt att jag ska ha på mig den när jag går ut eller så, men att ha den på sig när man är hemma och bara allmänt mys! (: Sen har jag köpt två spirarel (Töjningar) i färgen limegrön! (: Båda är 6 mm stora så ja hoppa från 4 till 6 då ^^ Sen har jag även köpt sockar, varit på second hand och köpt 6 plagg för bara 190 kronor! Det är billigt! (: Sen har jag även varit i hm och köpt en jätte söt bh! (:

Dem här 6 plaggen för bara 190 kronor på second hand! (: HIHI ^^



Spiralen!



Kläderna från second hand




Orkade inte lägga upp mer bilder på dem andra kläderna, men här har vi sockarna och bhn :D


Gisela passade på att ta kort på mig när jag besökte dem med mitt mys plagg ^^


Anonym

Nice!

2011-05-29 | 15:23:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Nathalie Lönn
ȁlder: 1994-05-27

»Om mig: Jag är en tjej som snart fyller 17 år med livlig fantasi. Jag gillar mestadels att ta hand om djuren och umgås med familjen och min kille. Så jag är ej singel och söker inte efter något annat än vänskap!